Autor |
Wiadomość |
mdcs |
Wysłany: Sob 15:56, 12 Paź 2013 Temat postu: |
|
No to musiał Pan pomylić serwisy! ....bo nasz serwis laptopów jest na Jachowicza!
Tak się składa, że na Dworcowej jest serwis komputerowy, gdzie także naprawiają laptopy, ale nie prowadzimy go my! To inna firma, za której działania przecież nie odpowiadam.
Dlatego też byłem zdumiony, bo sytuacja jaką Pan opisał nie mogła mieć u nas miejsca, a opinia była bardzo krzywdząca:(
Spotykam się na co dzień z sytuacjami, że sprzęt został dosłownie zdewastowany przez inny serwis i nawet zacząłem wklejać zdjęcia do działu "ciekawostki". Przykładam wiele starań do technologii napraw płyt głównych laptopów, używam dobrego sprzętu, drogich topników, płyty po obróbce są dokładnie myte, często pracuję w rękawiczkach esd....wszystko po to, żeby było profesjonalnie. Naprawiana płyta nie powinna nosić żądnych śladów serwisowania, nawet odcisków palców... |
|
 |
Niezadowolony |
Wysłany: Pią 19:33, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Przepraszam, dla sprecyzowania chodziło serwis na ul Dworcowej. |
|
 |
Niezadowolony |
Wysłany: Pią 19:21, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Witam,
Ostatni raz odniosę się do Pana postu.
Sprzęt był naprawiany po raz pierwszy.
Z ciekawości sprawdziłem wnętrze urządzenia.
Nie jestem konkurencją dla pańskiego serwisu.
Może to nie Pan naprawiał tylko pracownik.
Nie jest moją intencją, żeby Pana dyskredytować, mam nadzieję że zwróci Pan szczególną uwagę na jakość wykonywanych usług.
Nie ujawniam się bo nie mam czasu, żeby dalej tą sprawą się zajmować.
ŻYCZĘ WIELE SUKCESÓW
Pozdrawiam |
|
 |
mdcs |
Wysłany: Pią 17:34, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Cóż mogę napisać - prawdopodobnie wpis konkurencji lub kogoś innego nieżyczliwego.
Innej możliwości nie ma.
Mogę jako moderator strony usunąć ten wątek, ale każdy na tym forum ma możliwość się wypowiedzieć.
Po pierwsze wiem co dzieje się w moim serwisie i jak sprzęt jest naprawiany.
Nie ma możliwości, żeby doszło do takich zaniedbań, o których Pan pisze.
Dbam nawet o to, żeby na naprawianych płytach nie było odcisków palców!
Mam dwa pytania, na które z pewnością nie uzyskam odpowiedzi:
- jakiego sprzętu dotyczy sprawa? model, numer seryjny?
Proszę wkleić skan wydanej przez nas karty naprawy (z pieczątką i moim podpisem), bo pisemną gwarancję na naprawę dostaje KAŻDY klient.
- dlaczego nie zgłośił Pan rzekomego problemu osobiście???
- dlaczego sprzęt trafił do innej firmy (z reguły bywa odwrotnie) skoro rzekomo go naprawiałem. Proszę podać nazwę firmy, która wystawiła taką ekspertyzę?
Często jest tak, że ratujemy sprzęt po innym serwisie, który już wcześniej go naprawiał lub próbował naprawić. Nierzadko zastajemy wewnątrz stan jaki Pan opisuje, ale klient jest zawsze poinformowany o tym, że ktoś zmasakrował jego sprzęt i jest to wpisane w karcie naprawy/gwarancji, którą od nas otrzymuje. |
|
 |
Niezadowolony |
Wysłany: Pią 12:58, 11 Paź 2013 Temat postu: Re: |
|
Ja uważam , że facet jest nieuczciwy, myśli że ktoś nie zajrzy do środka urządzenia.
Dałem do sprawdzenia w innej firmie i okazało się że usługa została wykonana nie profesjonalnie (uszkodzenia mechaniczne , między innymi urawane zaczepy w środku, zczepiane taśmą itp.
Elementy niewidoczne brudne nie oczyszczone.
Genralnie na zewnątrz dla laika wszystko SUPER !
Dla mnie ten serwis NIE ISTNIEJE !!!
Pozdrawiam. |
|
 |
mdcs |
Wysłany: Śro 11:19, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
)) Cieszę się, że mogłem pomóc. Chyba nawet wiem o kogo chodzi:) W rzeczy samej - Pani przypadek był ciężki, ale zajął się nim dobry specjalista ))))))
Pozdrawiam i zapraszam w przyszłości ponownie! |
|
 |
koronka |
Wysłany: Śro 1:41, 01 Maj 2013 Temat postu: Uratowana! |
|
Coraz mniej takich fachowcow. Nalezy sie pochwala. Uratowal mnie Pan z wielkiej opresji. Odzyskane z dysku dane byly bezcenne. Pisze tutaj, bo chociaz tak podziekuje. A moze ktos to przeczyta i potraktuje jako rekomendacje. Pozdrawiam. |
|
 |